Baci - allvetare

Jag vill välkomna er till en ny kategori här i min blogg.

Baci; allvetare.
Baci är en italienare som jag och Jenny träffade ett flertal gånger i Kreta, och han har visat sig vara ett praktexemplar av en person utan självdistans. Dessutom, så är han väldigt säker på att han vet allt.

Därför vore det ju fel av mig att inte sprida hans visdom, och ikväll vill jag lösa en fråga som kan vara större än någon annan i mänskligheten. Kärleken. När hittar man den rätte? Hur vet man om man har gjort det?

Med Bacis alldeles egna ord ger jag er en exlusiv insikt.

"the love its come slowly .i know that"

Så alla ni som går och trycker på kärleksmuskeln och känner att den inte växer - det är lugnt! Kärleken kommer sakta.

Baci vet det.

Kommentarer
Isabella säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-10-11 | 23:08:01
Bloggadress: http://ohsostylish.blogg.se/
Jenny säger:

Baci har gett mitt liv så mycket. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan hans visdomsord......



:P

2009-10-12 | 08:58:24
Annika säger:

Hahaha Jenny eller hur, hur hade vi klarat oss utan honom?

2009-10-12 | 12:10:24
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback