Nightbook tour

Ikväll tog jag mig till södra teatern i sällskap utav Bella för att lyssna till Ludovico Einaudi och hans stråkorkester.

Det var oändligt vackert.
Att se sex personer så välsynkade på scen med en sådan musikalisk talang var en ära. Den yngste av dem var bara sjutton år, och jag är mäkta imponerad.

Jag hade antagligen inte fastnat helt för det här albumet om det inte vore för att jag hörde det live från början. Det bör verkligen upplevas på plats. Jag är så glad att jag inte ställde in som tänkt.

Slutnumret Eden Roc fick mig faktiskt att skratta i glädje. Rakt ut. Det hade jag aldrig trott i nuläget. Tack Bella för den här kvällen, att du övertalade mig att följa med.

Nightbook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback