sunshine

Värmen ute är helt bisarr. Så vart är havet hundra meter från sängen? Varför är inte mitt hår helt fluffigt av salt? Varför går jag inte med flipflops i sanden som jag sjunker ner hela tiden?

Jag gjorde ju det för en vecka sedan.

Idag lär jag ta mig en cykeltur. Mitt sikte är obestämt, jag hamnar där jag hamnar. Det är ett behagligt sätt att spendera ett gäng timmar såhär varma dagar, man får ju lite lätta vindar på sig i farten. Dessutom behöver jag röra på mig mucho, och det enda jag får göra med muskelåkomman i benet är ju att cykla. 

Nu är det ett år sedan jag fick motionera sist. Jag har dålig aptit, usel kondition, ont om muskler, mår illa så fort jag äter, magont ofta och går ner i vikt sakta men säkert. Så jag behöver verkligen få kroppen i skick igen men det är svårt när man är såpass begränsad. Dock låter jag det inte förstöra mitt humör längre, det vore rätt menlöst. 
 
Och förresten, innan jag lämnar er till någonting som förhoppningsvis är intressantare än mitt pladder, så måste jag ju meddela att jag har precis sökt en tjänst som är som gjord för moi. Det är på ett café jag besöker regelbundet och jag kvalificerar mig till alla uppgifter. Om jag nu inte får intervju så lovar jag att jag ska.. uhm.. äta en bit korv.

Pöss på er alla.

Kommentarer
Linn säger:

Neee ingen krov! Dont let him win ;) hihi!

tack för igår, jättekul att se dig! Picnic nästa!

2009-06-28 | 13:43:37
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Tebrand säger:

Lyssna inte på Linn, Ät korv och njut av livet ;) haha!

2009-06-28 | 15:55:56
Flemmy säger:

Ska du äta en korv ska du göra det riktigt ordentligt, dvs filma dig själv när du äter den samt lägga upp på bloggen :) Det får dessutom gärna vara en riktigt robust svensk falukorv, så fåru lite att bita i liksom ;) Det ser ja fram emot, haha :D

2009-06-29 | 01:22:32
Bloggadress: http://indianbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback