Möte på pizzerian

Igår stötte jag in i Sebbson av en härlig slump, och vi beslutade att det vore en god idé att bege oss till närmsta pizzerian. Väl där var det enbart vi två till en början. När pizzan i princip var uppäten dyker en för mig okänd kille upp och slår sig ner vid vårat bord. Han heter Linus.

Det finns en hel del att säga om vårat möte med Linus.
Han var runt 20 år, antagligen rätt packad, pratglad och hyfsat irriterande.
Han kommenterade att jag hade långa ben och därför såg ut som en modell, fast ändå inte, samt hävdade att jag förmodligen var 16 år och ser ut att heta Frida. Sedan började han klassiskt komma in på det berömda sidospåret; tjejkompisar som jag kan para ihop honom med. För han var ju söt, sa han.
Han blev införstådd med att jag har fler killkompisar, vilket han mest fnös åt.

Hans förebild var en 33 åring som fortfarande levde tonårslivet. Han festade och pullade 18 årig fitta, berättade Linus med stolthet i blicken. Fantastiskt vilket drömliv vissa har.  

När han en stund senare skulle gå avslutade han vårat slumpartade e möte med att förklara för mig att "du och din pojkvän, vad han nu hette, kommer inte hålla baby. Killar hatar tjejer som har killkompisar".

Hans hejdåkram blev inte besvarad, men han sa bara "jag förlåter dig, baby" och vandrade iväg.
Jag kan konstantera att jag inte tycker om Linus.

Kommentarer
Linn säger:

INTE? Förstår verkligen inte varför! ;)

2009-06-25 | 18:36:26
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Flemman säger:

Haha vilken karaktär :P Det enda jag kan ge honom är att du SKULLE faktiskt kunna heta Frida :P Där var han iaf inte helt fel ute, tycker jag ;)

2009-06-25 | 23:12:44
Bloggadress: http://indianbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback