Fördomar motbevisade

Visade sig att den här agenturen var riktigt trevlig. Glada miner och inga måttband så långt ögat nådde, jag är mycket positivt överraskad. Har hört från andra håll att det här är en trevlig agentur men det här var ju över alla förväntningar. Kände mig inte alls bedömd eller utstirrad.
Nu är det bara att invänta beskedet som kommer nångång nästa vecka.

Efter den lilla fotograferingen begav jag mig för att trimma luggen hos min nya och solklara favorifrisör Pontus. Han är så väldigt platglad och visar genuint att han tar till sig det man säger, oavsett om det är kul att lyssna på eller inte. Sen är han förstås riktigt kompetent frisör också, han fick mig att lova att om jag blir känd nu så måste jag säga till alla vem om klipper mitt hår. It's a deal!

Min följeslagare för denna dag, Jenny, har varit förresten varit en sann klippa och verkligen underlättat massor för mig. Hon har dessutom gått med på att skjutsa mig och min ädle man till Arlanda imorgonbitti. Thanks honey you rule!

Kommentarer
Jenny säger:

Kul att vara till hjälp! =) Ni får det fantastiskt, verkligen avis på er två! ;)

2009-06-15 | 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback