Party over here(just two guys and we're having a good time)

Åh.Herre.Min.Öronorgasm.Måste.Pumpa.

Sitter här på morgonen och lyssnar på grym houseremix! Den är i tydlig Benny Benassi stil fast lite mer därtill. Blir peppad för kryssningen ikväll, blir peppad på livet i allmänhet. Jag måste hitta en klubb i min åldersgräns som spelar house och inte är full med jobbiga brudar och sliskgrabbar. Sen kan jag dansa och skutta runt hela nätterna. 
Det är helt allvarligt en av de bästa känslorna jag vet. När musiken, stämningen och basen är det enda som jag behöver bry mig om. 

Jag återhämtar mig från den här natten, för övrigt. Den var solkart obehaglig, jag vill veta vad någon gör utanför mitt fönster mitt i natten, annars sover jag fan inte gott.

Nu blire promenad med Sebbson och fortsatt laddning för ett sjukt kul dygn med några av mina absoluta favoritpersoner.

Edit: Hittade en hiphop & house remix! Med han irriterande rapparen Lil John eller Wayne eller någonting i den stilen, som är multimiljonär på att säga "what" och "okaay" i olika hiphop låtar. Men den är ändå rätt schysst! Oftast är remizer som bäst i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback