Kiitos Mortherfuckers!


Med tre hytter i högsta hugg, taxfreen på grannvåningen och festen i kroppen så var det bara att ladda upp för ett dygn med slumpartade möten och oförklarliga handlingar. Jag kan utan tvekan meddela att det var ett lyckat dygn trots stunder av illamående och minnesluckor för vissa.

Den här gången var det tyvärr inte särskilt många finlänadre på båten utöver personal, så vi fick inga finskalektioner. Däremot fick uppleva en hel del kundvagnsåk både i hissar och över trösklar, vilket har gett mig sköna blåmärken överallt. Dessutom är det inte varje dag en drink slängs i papperskorgen med ett axelryck och ett oförklarligt leende.
 
Det går inte att återberätta utan att snubbla in på internskämt som i vanlig ordning bör upplevas för att uppskattas - men jag säger bara att jag har alltid så himla kul med de här människorna och ni som känner oss och inte följer med lär ju göra det nästa gång.

Dagen efter kändes liksom lite som Baksmällan, med minnesluckor att fylla i och ägodelar och människor att leta rätt på. Fast allting gick ju bra till slut.

Underbart så det stänker om det!

   



Kommentarer
Tebrand säger:

Det va ett sjukt roligt dygn utan tvekan. Synd att det va just jag som stod för både minnesluckorna och de mesta av dom försvunna prylarna. Men som vanligt efter ett hårt festande med alla er så finns det bara en fråga. När blir nästa gång? ;)

2009-07-08 | 23:15:37
Annika säger:

Äsch du ställer ju bara upp för laget genom att gå all in;D nästa gång ligger säkert bara runt hörnet, fan det är alltid festläge med er.

2009-07-08 | 23:21:50
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback