Det här känns nästan overkligt


Carro & Jag i Mars 08

I mer än tio månader har jag varit utan min brush. Min brush Carro som gjorde som hon alltid har gjort - dvs det hon vill - lämnade Sverige för andra sidan jorden och där har hon levt bra och galet. Vi här hemma är såklart mycket glada för hennes skull!

Men nu, nu efter all denna tid är det äntligen dags för henne att komma hem till oss igen. Om drygt sex timmar landar hennes plan på svensk mark. Så jag ska faktiskt få se henne igen. Fattar ni hur kort tid sex timmar är när man har väntat i nästan ett år? Jag förstår det knappt.

Vi har levt oerhört olika liv och det är så många ögonblick jag önskar att jag hade fått dela med henne, men vi har ju resten av livet på oss att fixa minnen ihop. Nu har vi en del att ta igen först bara. Jävlar vad kul vi kommer ha.

HON ÄR HEMMA OM BARA NÅGRA TIMMAR FOR CRYING OUT LOUD!!! WOHO!!

Hon har fattats mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback