Igår var..

Well, alltså jag... Det var..



SÅ JÄVLA VRICKAT.

Dricka jordgubbssprit ur grekisk kukflaska på tåget, föra i Helenelund, tåg till södra station, in på Marie Laveau där alla rusar runt med pappersansikten föreställandes födelsedagsbarnet, få guldtelefon, dansa lindy-hop på damtoan, bråka med garderob, lämna ett meddelande, lämna krog, hemmafestförslag, mot hjulsta, svepa vinglas på pub, smuggla ut ölglas under jackan(!), fråga om jag har kvar mobilen i väskan, åka till huvudsta, stjäla ljung, bindor i ansiktet, åka till sundbyberg, fråga om jag har mobilen kvar i väskan, hänga in jackan i badrummet, släcka lampan, vara där 5 min, lämna lägenheten, fråga vart vi är, prata engelska med främling, slutkörd på t-banan, hamna på nattbuss, ramla i duschen, somna på stört, vakna med huvudvärk, kolla i kameran, inse att natten var shitfaced.

Och jag som hade tänkt mig en lugn hemmakväll igår.


Kommentarer
Jenny säger:

=D

2009-12-06 | 21:48:20
Isabella säger:

I mitt hjärta<3(L)!

2009-12-06 | 22:15:10
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se
emmi säger:

HAHAHA din beskrivning av kvällen är bäst.

2009-12-07 | 22:03:42
Bloggadress: http://eyegasm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback