fryday nite



Det var väldans gött att komma ut, träffa knäppa (betonat) människor och dansa. Det var längesedan jag dansade ordentligt! Är ju alldeles jisten i benen nu förtiden.

Vi hamnade på Collage som är himla snyggt, och även om det kanske inte riktigt var min typ utav ställe så är de ursäktade för all framtid för att de spelade David Guetta - Toyfriend. Dessutom hade du grymt trevlig toavakt, eller let's rewind och fokusera på att de hade en över huvud taget. Han kan ha ett av de absolut sämre extrajobben som kan hittas. Trots detta var han go och artig som få! Jag är imponerad.

Det känns alltid lite charmigt att rulta av nattbussen frusen men smånöjd efter en kväll i kaoset.

 

Kommentarer
Jenny säger:

Servicen överhuvudtaget var väldigt bra tycker jag :) Allt från toalettvakter till bartenders till anställda som moppa på dansgolven haha... Och han som bad om ursäkt för att jag fick massa is på mig fast det inte var han som åstadkom missödet :) Me likey!

2009-12-27 | 10:14:29
Brushan säger:

Vill se bilderna :D

2009-12-27 | 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback