Lights will guide you home..

Jag borde ha varit och sett Coldplay ikväll. Jag tycker så mycket om deras Viva La vida album, speciellt låten Lost som den här bloggens namn ju inspirerats utav. Och Reign of Love, lyssnar sällan på den men det finns ingen bättre låt när det regnar och man åker tåg eller buss. Dessutom vet jag att de har spelat Fix you på den här turnen förut, och den låten betyder väldigt mycket för mig. Det är en sån där låt jag tycker om att lyssna på men samtidigt inte alltid mår bra av, den river upp hur mycket ansträngda minnen som helst. Skulle vara en häftig känsla att höra en hel arena sjunga med till den texten. 
De verkar vara ett riktigt bra liveband, Coldplay.
 
Ah well. Bättre humör nu i alla fall! Jag behövde en stunds återhämtning, lite glad musik och en titt på filmen Anchorman. Om ni inte har sett Anchorman så vill jag rekommendera den till alla som tycker om Will Ferrel filmer i stil med Zoolander och Blades of Glory. Fullkomlig idioti när den är som mest underbar!


Från fightingscenen ur Anchorman.
(Innehållandes treuddar, spanjorer, hästar och granater)


Nya tag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback