One Love

Börjar lyssna på David Guettas album One Love på Spotify.  Efter tre låtar är jag helt jävla såld, som om jag inte älskade hans musik innan. Men det här är det bästa jag hört honom göra. Nog för att jag jag älskar en del utav hans tidigare musik, Love is Gone är ju en klassiker, men alltså... Hans nya låt Getting Over. Jag vill gifta mig med det där soundet. Jag vill att det ska finnas där när jag går och lägger mig, och sen när jag vaknar ska jag leendes värma mig om för att hitta det brevid mig. Jag vill äta min skål med flingor framför det här soundet varje morgon. Så mycket tycker jag om det.

Fanemej helt sanlöst.
Det finns ingen typ utav musik som kan göra mig så lycklig som den här.
Dessutom har herr Guetta riktigt sköna gästartister till i princip varje låt på albumet.

Kommentarer
Tebrand säger:

Håller med dig till fullo. Underbart sound. Och då kan du ju tänka dig hur det lät live :P

2009-08-27 | 17:53:46
Annika säger:

Asså.. typ himmelskt?:D

2009-08-27 | 18:49:25
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback