Kay, sooo

Augustimorgon.
Reeeeeeeeeeeeeegn. Men suck my dick rainy days, för idag är en riktigt fin dag. Om en timme är jag påväg till mitt jobb och ska ha min allra första arbetsdag. Fem timmars arbetspass, så det blir en mjukstart.
Lite nervös men mest peppad - jag tänker ta alla med storm! Storhetsvansinnet kanske är lite i överkant, men bättre det än tvärtom mina kära vänner.

Dagens goda humör grundar sig dels i att Martin kommer hem idag, men också i attjag har träffat Bella två dagar i rad. Att förklara vad det är som är så kul med våra påhitt är problematiskt. Men att plötsligt springa iväg brölandes på JC, få agressionsutbrott samtidigt som man skuttar, börja jaga varandra vid Klarabergsviadukten, leka i olika former och plötsligt börja dansa i rulltrappor... Det är livet kära vänner, och med henne sköljs hämningarna iväg.


Här drabbas Christine av.. oss, helt enkelt.

Kommentarer
Isabella säger:

I love you. Lycka till på jobbet, du KOMMER ta dem med storm!

2009-08-22 | 13:57:01
Bloggadress: http://ohsostylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback