Det var fan

Mina storslagna planer den här måndagen grundade sig i sömn. Jag hade tänkt sova till typ ett, två någon gång. Sedan hade jag tänkt att timmarna därefter bara skulle rusa iväg och sen var det dags för att gå och lägga sig igen.
Men så vaknar jag vid nio, och hör fågelkvitter(inte det irriterande skriet från mina parakiter, utan äkta småfågelkvitter utanför fönstret) och känner solen bjuda på lite mer värme. Jag trodde faktiskt att solen hade tackat för sig för den här sommaren så det här känns helt klart glädjande. Nu gäller bara uppdrag-göra-någonting-utav-dagen.

For starters tänker jag hiva i mig mängder med müsli, sen ska jag jobba stenhårt på att njuta av en av mina sista lediga vardagar på en lång tid. Från och med 1a september är det jobb varje vardag, allaround. That's fucked up ya'lls, tänka sig att jag faktiskt ska syssla med någonting vettigt!

För övrigt saknar jag Martin om möjligt mer nu efter att ha sett bilder på honom och hans grabbar i rosa kjol. Det var magiskt. Så; nya influensan kan dra åt helvete.

Jag vill avrunda lite snyggt med den här, som får mig att skratta oförklarligt mycket:



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback