Dagens erkännande

Då jag funderar på om jag ska publicera detta eller inte pågår ett krig inombords. Mitt huvud säger "nej, nej nej!", men mitt hjärta säger tvärtom. Jag är helt  för att man ska kunna vara ärlig med sig själv och andra, även om det tar emot ibland. Därför är det kanske dags för mig att göra det här officiellt.

So here it goes. Jag tänker berätta för er vad jag gör just nu.
Jag lyssnar på Alexander Rybak - Fairytale, och från allra första tonen har jag gjort det med stor glädje. Nu vet ni den mörka sanningen.

(För er som nu känner starka känslor av äckel, illamående eller avsmak så är det här en helt naturlig reaktion. Detta är dock endast övergående, och med lite tur så kommer ni även återfå lusten att se mig i ögonen igen)


Kommentarer
Jenny säger:

ääääh! Du associerar den med Kreta o då är det helt ok! eller nått ;)

2009-08-28 | 17:11:56
Linn säger:

Hihi jag ÄLSKAR den låten. Det är lite illa jag vet, men jag tänker på honom när jag hör den och sen blir jag helt salig för han är så jääävla snygg! :D

2009-08-28 | 20:17:36
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback